BACK INTO HARDCORE

2011-10-06 @ 16:28:31
Jag har tagit en liten "komma ifrån allt" i några dagar nu i Borås med familjen och vänner, skönt att göra det ett tag så man inte fastnar i samma rutin för länge. Samt att jag varit lite aktiv med träning men har bara kunnat boxas på eftersom mina ben är inte fullt läkta ännu från matchen.

Men nu är jag tillbaka i Oslo och idag blev det ett härligt bröst och rygg pass tidigt i gymmet. Funderar på att hålla mig borta från thaiboxningen ett tag till så jag inte onödigt slår upp skadorna igen, väntar hellre tills jag är 100% hel. Kommer istället att fördriva all energi att bygga lite muskler här o där ;)


Kommentarer
Postat av: sabina

aa den är snygg men tröttnat :p

nice pic!

2011-10-06 @ 20:18:38
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0