FRONTLINE MUAY THAI

2011-04-08 @ 14:04:18
Här är bilder från all träning på Frontline. Har varit sjukt kul att få träna med Anna som ska gå match den 17e april i Halmstad. Dom två sista veckorna tränar hon utan mig och det blir jättespännande att se hur hon utvecklats. Annars hade dom fina lokaler, bra umgänge, bra fighters och snygga tjejer =)

TEAM -57 kg! Giang Hoang & Anna Tatjana



Sparring då jag lärt henne att stå med kroppen som mig ;)
Hon har till och med mina Lumpinee shorts ohh yumi!


Christina klippte mitt hår innan träningen




Team Frontline!



Kommentarer
Postat av: Anna

Var gull verdt å ha deg på besøk! Hadde det veldig kult og lærte utrolig mye av deg! :)



Du er hjertelig velkommen til frontlinefamilien igjen! :)

2011-04-08 @ 20:10:28
URL: http://anna.teamfmt.no
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din sida - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 02:59:36
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0