Sparring i Halmstad

2010-09-04 @ 22:16:03

Min Gear - M150 Shorts, Fairtex benskydd, FBT linne och Superpro handskar - Elite! =D

Vi åkte från Fightgym borås vid 12 tiden, kompaniet var Thomas Sandberg och Mattias karlsson - Fightgym bröder förstås =) på vägen lira vi sportify från Thomas Iphone, sköna balader är ju inget fel på . Stannade sedan snabbt vid statoil för en sandwitch stund, faan va toaletterna där stank asså det var helt sjukt. Vi åkte vidare genom varberg och såg inget annat än massa äng och kossar, då passar ju Country musik också haha.

Vi anlände i Halmstad vid 2 tiden. Måste säga att Halmstad muay thai har väldigt fräscha lokaler, stort o bra! Ganska mkt folk från olika klubbar hade samlats för o sparras, det var Halmstad MT, Fightgym borås, MT Varberg, Gbg MT och helsingborg MT.
Sparringen i sig gick ju superbra för mig, det bästa med att sparras med olika fighters är att man måste anpassa sig efter alla olika stilar, och försöka kontra den andras svaga sidor - Perfekt för mig som snart ska gå fight. Det är väl ungefär två och en halv vecka hård träning kvar och det kmr bli riktigt skoj o fightas!

Jag önskar alla fighters på sparringen som skulle gå match inom kort ett stort Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0