Tandläkare

2010-10-13 @ 14:29:11
Tandläkar tid idag gick inte att avboka eftersom man var tvungen att ringa dagen innan. Så fick ta mig ner till stan med mitt halvdöda knä, hade svårt att gå men var tvungen annars fick man betala böter. Träffade min kvinnliga tandläkare och hon var rätt Snygg!

Hon tog lite röntgenbilder och kollade lite på mina tänder. Hon sa att det såg bra ut fast att jag hade mkt tandsten och att mina visdomständer växer snett så vi blir tvunga att hålla koll på dom annars blir det att operera bort dom och det vill inte jag. Hon rekommendera att jag skulle använda tandtråd och inte bara tandborsten hade så mkt tandsten att vi blev fick boka en ny tid för att ta bort dom.

Får skippa thaiboxning idag och dra en sväng förbi gymmet istället, försöker få tag på Lucero men han svarar inte den tjockisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0