=P

2010-10-25 @ 19:22:55
Blev så sugen på att träna gym när jag vaknade imorse men det gick ganska dåligt idag, måste vara för jag åt inte så jättemycket och då blev det mer eller mindre "piss poor performance". Det var bara magen som jag kunde köra normalt utan att vilja somna om igen efter varje övning haha ^^ Faaiil =P

Tog en sväng runt i stan med Rickard och kikade lite, funderade länge på att köpa skorna men dom är ju ganska så dyra oxå. Jag får dra till Free port nån helg, där har dom outlet på kläder och annat. Så får hålla tummarna att man hittar några snygga kängor. Men ett par byxor och en T-shirt från MQ blev det iallafall!

Media markt hade sjukt billiga DVD-r DL skivor som brukar ligga på 300-400kr, hittade för 199.


Kommentarer
Postat av: Patrickolivia

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-10-07 @ 12:39:53
URL: http://patrickolivia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0