Ont i knät

2010-10-12 @ 23:12:10
Drog till stan och träffade upp Lucero, gick sedan raka vägen till arbetsförmedlingen och skrev ut några kopior CV. Nu var det bara o gå runt till tänkbara ställen, prata med cheferna och vara så trevlig som möjligt, vissa var mindre trevliga än andra.

Lagade cevapi med ris som kost före träning. När jag och brorsan började springa kände jag att knät gjorde ont, fast jag bet ihop och fortsatte. När det var några km kvar efter nedförbaken fick jag ett plötsligt muskel rykningar och knät tog för mkt stryk, jag o brorsan blev tvunga att stanna några sekunder men jag bad Viet att fortsätta utan mig :P Gick sista biten försökte springa några gånger men knät ville inte.

Jag kände flera gånger att knät gjorde lite ont efter träningar eftersom när jag sparkar med högerbenet vrider jag till höfter och ben, tror knät har tar mkt stryk när jag gör det plus att jag springer med dåliga jobbigskor från thailand.

På träningen la jag för ett bandage och det hjälpte lite, jag fick tyvärr ta det lugnt idag. Brorsan höll boxning för mig på slutet av träningen vilket var bra så jag fick svettas lite iallafall :D
Jag får ta det lugnt med joggingen och sparkarna tills det går över, får snart boka tid hos läkare och kolla upp det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0