Ofokuserat

2010-10-19 @ 21:49:58
Har precis tränat thaiboxning nu, gick väl ganska bra. Höll i uppvärmningen och jag lyckades sträcka mig i bakre delen av låret!! Faan va otur jag ska ha då! Så det blir nog inte någon träning denna vecka heller om sträckningen håller i sig. Angelica har nyligen kommit hem till Sverige och hon har med sig sin kille från Jittigym Thailand med över 200 matcher! Han sparkar så sjukt jävla hårt, han skulle ha slagits mot benphet men han är skadat i foten så jag har blivit tillfrågad om jag vill hoppa in som reserv. Skulle kunna tänka mig göra det ifall jag inte hade så problem med knät och låret, måste ju fokusera på VM i november me.

Ska kolla på Real Madrid mot Milan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0