Godis och lite till

2010-11-04 @ 20:22:47
Inte roligt när allt detta ligger framför ögonen på mig efter helgen med mina Bromance. Har faktiskt inte ätit något sedan dess, men det får bli några godisbitar för det förtjänar jag efter två riktigt stabila träningspass avklarade och en halv fot efter att ha sparkat Mattias i knän.
Har mått bra hela dagen idag och jag hoppas det varar fram till helgen för då smäller det! Asian Halloween Partyyy i gbg!! Temat är *Twiilight* och jag funderar på att antingen vara Vampyr eller bara ta av mig skjortan, gå med bar överkropp och leka Jaboc.. Hmm mkt sexigt hahah


Kommentarer
Postat av: Diana

JAG VISSTE ATT DU VAR BEEOO !!!

2010-11-07 @ 15:46:52
URL: http://dianatouma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0