Just too good to be true

2010-12-11 @ 07:51:35
Fan va bra jag har haft det senaste veckorna i detta underbara land, kommer sakna allt när man kommer hem och blir en isbit. Det är liksom sol varje dag, thaiboxningens land, god mat, allt är billigt, trevligt folk, vackra tjejer och inte minst all uppmärksamhet man får från brudarna och alla bögar. Vad mer kan man begära av Thailand??

Sista två veckorna av resan jag har träffat fyra riktigt stora Superstars inom thaiboxning!

Träffade Yodsaenklai i VM hotellet men jag hade inte kamera med mig =(
Bröderna Petrosyan såg jag festa på walking street!! Då har man inte heller kamera!!


Saenchai sor Kingstar! Pound for pound best muay thai fighter in the world!
Måste varit ödet, vi såg han gående i flygplatsen i Bangkok.


Detta är kille som jag haft som inspiration sedan jag varit pojke.
Buakaw Por Pramuk!


K1 Max Champion 2004, 2006
S-cup Champion 2010





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0