Bloggdebut!

2010-08-18 @ 02:17:59
Hej! Jag hade funderat länge på att blogga men vet inte riktigt varför det inte tagit fart. Fick helt plötsligt för mig att ifall jag bloggar skulle vara en bra marknadsföring plus att ni får följa med mig genom min karriär som Fighter!

Lite kort om mig.
Jag heter Giang Hoang och jag är 20 år gammal, jag har tränat kampsport sen jag var 13 år gammal. Jag bor och är uppvuxen i borås, jag är utav Vietnamesiskt utsprung men föddes i HongKong. Förutom idrotten har jag läst IT i gymnasiet, men har tyvärr glömt mkt CSS och HTML som skulle vara GULD om jag fortfarande var lika bra som då =(  Men det går ju alltid o träna upp igen! Annars är jag en glad kille, ganska snäll och målmedveten. Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Isak

grymt att du har skaffat blogg! ska bli kul att följa den ;)

2010-08-18 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0